صنایع نساجی صدف با تکیه بر نیروهای متخصص و انتخاب مواد اولیه مرغوب توانسته است انواع پتوهای مینک ، پتو سربازی ، پتو نمدی ، پتو راشل ، روفرشی و کالای خواب و… را با بهترین کیفیت تولید کند. اگر در بازار قصد خرید تکی یا عمده پتوهای ژله ای را دارید می توانید بهترین پتوهای شیک و ارزان را از نساجی صدف خریداری کنید.

از جمله ویژگی های بارز پتوهای ژله ای که باعث شده است طرفداران زیادی نسبت به دیگر پتو ها پیدا کند نرمی و لطافت و بدون حساسیت بودن این پتو است. جهت خرید این پتو ها با قیمت مناسب با گروه فروش ما در ارتباط باشید. پتوها دارای وزن سبک هستند و به راحتی می توان آنها را در ماشین لباسشویی شستشو داد، حمل و جابه جایی این پتو ها آسان می باشد و مهم تر این که این پتو ها حجم  کمی از فضا را اشغال می کنند. این پتو ها دارای رنگ بندی های قرمز ، نارنجی ، کالباسی ، طوسی و… در طرح های گلدار و ساده می باشد. تنوع طرح و نقش و رنگ پتو ها در نساجی صدف بالا می باشد و همگی دارای بالاترین کیفیت هستند به طوری که قابل رقابت با انواع مدل پتو های خارجی هستند.

در بافت پتوها از پلی استر استفاده شده است که باعث می شود این پتو قابلیت گرم کردن بسیار خوبی داشته باشد و درعین اینکه گرمای بالایی دارد وزن سبکی دارد که می توان از آن برای خردسالان که تحمل وزن بالای پتو را ندارند نیز استفاده کرد. از دیگر ویژگی خوب این پتو می توان به ثابت ماندن رنگ آن در دراز مدت اشاره کرد به گونه ای که حتی در مقابل نور خورشید نیز رنگ این پتو ها ثابت می ماند.

این پتو ها مانند پتوهای گلبافت یا سیلک هستند با این تفاوت که از آنها نرم تر و سبک تر هستند و از مواد درجه یک تولید می شوند، ضد چروک می باشند، پرز دهی کمی دارند ، حساسیت ایجاد نمی کنند و دارای طول عمر بالایی هستند و همه این ویژگی ها باعث خرید بالای این نمونه از پتوها شده است.

انتخاب پتو مناسب

داشتن یک خواب خوب برای آرامش خاطر و سلامتی شما ضروری است.خواب خوب انرژی لازم برای روبرو شدن روزانه را برای شما فراهم می کند.برای اینکه بتوانید راحت بخوابید ، باید راحت و گرم باشید و تشک ، بالش و پتو شما در ایجاد این مهم ، نقش زیادی دارند.

پتو از ابتدای تاریخ ، وجود داشته است.بیشتر افراد هنگام خواب و حتی در آب و هوای گرم ، از نوعی پوشش استفاده می کنند.دلیل این امر این است که دمای بدن انسان ، هنگام خواب کاهش می یابد.

استفاده از پتو هنگام خواب ، می تواند اضطراب و حتی بی خوابی را کاهش دهد.این به این دلیل است که خوابیدن در حالی که از پتو استفاده می کنید ، باعث می شود فرد احساس محافظت و امنیت کند.این موجب افزایش سطح سروتونین در مغز می شود که در نهایت منجر به کاهش هورمون هایی می شود که باعث استرس می شوند.

پتوها در طول زمان های مختلف از مواد مختلفی ساخته شده اند.حتی گاهی ممکن است پتو فقط برگ ، چمن و سایر موارد طبیعی باشد.نکات مثبت و منفی هر نوع پتو وجود دارد.انتخاب شما در نهایت به عواملی مانند آب و هوایی که در آن زندگی می کنید ، هرگونه مسائل بهداشتی ، ترجیحات شخصی و سبک زندگی شما بستگی دارد.

انتخاب یک پتو با وجود گزینه های مختلف در بازار ، می تواند گیج کننده تر از آنچه شما فکر می کنید ، باشد.اما از کجا می دانید کدام پتو می تواند نوع پتو مناسب شما باشد؟یکی از بهترین راه ها برای فهمیدن اینکه چه نوع پتویی باید تهیه کنید ، این است که پتو از چه موادی ساخته شده است؟پس از دانستن اینکه به چه ماده ای نیاز دارید ، می توانید به طور خودکار سایر عواملی را که برای انتخاب پتو مناسب مانند سبک و قیمت مناسب است ، تنظیم کنید.

پتو ژله ای

پتو ژله ای محبوب ترین نوع پتو است.سبک و در عین حال گرم است.این پتوها را می توان در بسیاری از رنگ ها و سبک های زیبا مشاهده کرد.کسانی که به دنبال نرمترین پتوی ممکن هستند ، می توانند پتو ژله ای را انتخاب کنند.این پتوها به راحتی شسته و مراقبت می شوند.تمیز کردن بیشتر انواع پتوهای ژله ای به راحتی انجام می شود و لکه ها به راحتی بیرون می آیند.با توجه به اینکه در بافت این نوع پتو از مواد پلی استر استفاده شده ، می توان آن را بارها شست و خشک کرد ، در حالی که در برابر شسشتو زیاد همچنان شکل و رنگ خود را حفظ خواهد کرد.آنها می توانند بارها شسته شوند ، بدون اینکه ساییدگی زیادی نشان دهند.

پتوهای ژله ای ضد حساسیت هستند و این ویژگی ، آن را برای کسانی که پوست حساس یا حساسیت دارند انتخاب خوبی می کند.کسانی که به دنبال یگ پتو زیبا و باکیفیت بالا هستند ، می توانند پتو ژله ای را برگزینند.این نوع پتوها در عین زیبایی ، گرم هستند و ماندگاری و دوام فوق العاده بالایی دارند.برخی از مالکان اظهار داشته اند که پتو ژله ای آنها تا سی سال دوام داشته است.

 قیمت پتو ژله ای

فروش پتو ژله ای

پتو ژله ای یک نفره