انتخاب تشک مناسب برای هتل ها

انتخاب تشک مناسب برای هتل ها

انتخاب تشک مناسب برای هتل ها

تشک راحت برای خواب سالم ، حتی هنگام مسافرت ، ضروری است.به همین دلیل ، بسیاری از هتل ها اتاق های خود را با تشک های باکیفیت بالا طراحی می کنند که برای راحتی ، پشتیبانی و دوام ایجاد شده اند.این ، مهمانان هتل را قادر می سازد تا دوباره تجربه خواب راحت را در اتاق خواب خود بسازند.در این راهنمای خرید در مورد برخی از رایج ترین مشکلات خواب برای مهمانان هتل و اینکه چگونه با استفاده از یک تشک باکیفیت بالا می توانید این مشکلات را برطرف کنید ، بحث شده است.لطفا این مقاله را که توسط صنایع نساجی صدف – تولیدکننده منسوجات – ارائه شده است ، تا پایان مطالعه کنید.

مشکلات خواب برای مهمانان هتل و مسافران

اگرچه هتل ها ، هاستل ها و سایر اقامتگاه های شبانه تنظیمات خواب راحت و خصوصی را ارائه می دهند ، مهمانان اغلب هنگام اقامت در اتاق هتل با مشکلات زیر مواجه می شوند:

سختی و درد:مسافرت با هواپیما ، قطار یا اتومبیل برای مدت طولانی می تواند باعث ایجاد نقاط فشار در گردن ، شانه ها ، کمر و سایر مناطق حساس بدن شود.در نتیجه ، بسیاری از مسافران پس از پیاده شدن دچار سختی و درد می شوند.

سر و صدا:هتل ها می توانند تا حدی پر سر و صدا باشند.اختلالات اغلب شامل بستن درها ، زنگ زدن آسانسورها و سایر صداهای راهرو و همچنین صدای خیابان از بیرون ساختمان است.به اشتراک گذاشتن یک اتاق در یک هاستل یا مهمانسرا می تواند منجر به سر و صدای بیشتر هم اتاقیان شود.

تنظیم دما:بسیاری از مهمانان هتل می دانند که دمای اتاق با تنظیمات اتاق خواب خانه آنها متفاوت است.اگر تغییرات اندک باشد ، مسائل مربوط به خواب بعید است – اما تغییرات عمده باعث می شود افراد دچار مشکل خوابیدن شوند.

تشک هتل ممکن است به تنهایی به این مسائل نپردازد.با این حال ، تختخواب مناسب هتل با اثبات سطح خواب راحت و کاهش فشار ، می تواند مشکلات خواب را برای مسافران کاهش دهد و بدون در نظر گرفتن عوامل محیطی ، استراحت شبانه خوبی را تضمین کند.

انتخاب تشک هتلی

انواع متداول تشک های هتل

خریداران تشک می توانند طیف گسترده ای از مدل ها را از صنایع نساجی صدف اصفهان انتخاب کنند که از نظر ساخت و ساز متفاوت است.اما در مورد انتخاب تشک هتل کمی محدودیت وجود دارد ، زیرا برخی از متداول ترین انواع تشک ها ، مانند مدل های لاتکس به ندرت در هتل ها استفاده می شود.دو نوع تشک رایج که در هتل ها یافت می شود ، شامل تشک مموری فوم و تشک هیبریدی یا ترکیبی است.

ملاحظات خرید تشک هتل

سطح استحکام ایده آل شما چیست؟استحکام تشک در مقیاس 1-10 اندازه گیری می شود که 1 نرم ترین و 10 محکم ترین است.بیشتر تشک های فروخته شده امروز بین 3 (‘Soft’) و 8 (‘Firm’) قرار می گیرند.

خریداران تشک می توانند از فاکتورها و اولویت های فردی خاصی برای تعیین مناسب ترین حالت استحکام خود استفاده کنند.یکی از این عوامل وزن بدن است.افراد لاغرتر به تشک های نرمتر و افراد سنگین وزن به تشک محکم تر نیاز دارند.

وضعیت خواب یکی دیگر از موارد مهم برای استحکام است.با این حال ، عواملی مانند وزن بدن و وضعیت خواب لزوما بهترین استحکام را تعیین نمی کنند.از نظر بسیاری ، این عامل به ترجیح شخصی برمی گردد.

ضخامت ایده آل شما چقدر است؟ضخامت تشک یکی دیگر از مواردی است که باید هنگام انتخاب تشک در نظر گرفته شود.ضخامت تشک متوسط ​​10 است.

راهکارهای داشتن خواب خوب در هتل

از ماسک خواب استفاده کنید:ماسک خواب به هر نوع مانع سبک که روی چشم قرار می گیرد اشاره دارد ، اما به طور معمول به موانع پارچه ای با بندهای الاستیک اشاره دارد.ماسک های خواب برای بهبود خواب در هتل ها مؤثر هستند.

جلوگیری از سر و صدا با هدفون:هدفون ها ممکن است ارزان ترین و جمع و جورترین روش برای کاهش اختلالات خواب ناشی از سر و صدا باشند.

یک بالش مسافرتی به همراه داشته باشید:استفاده از بالش مسافرتی در پروازها یا در هنگام رانندگی طولانی با ماشین می تواند به کاهش درد و سفتی عضلات کمک کند و باعث شود مسافران هنگام رسیدن به مقصد احساس درد کمتری کنند.

علامت «مزاحم نشوید» را بچرخانید:اگر قصد خوابیدن در ساعات روشنایی روز را دارید ، فراموش نکنید که با چرخاندن علامت دستگیره درب به موقعیت «مزاحم نشوید» ، به کارکنان نظافت هتل هشدار دهید.