در مورد پتوهای تابستانی بیشتر بدانید

در مورد پتو تابستانی بیشتر بدانید

بعد از یک روز طولانی ، رفتن در تختخوابی که ملافه های جدید و یک پتو راحت دارد ، یکی از بزرگترین لذت های زندگی است.یک پتو خوب ، گرم است ، اما یک پتوی عالی مانند پتو راشل ، دارای تنفس ، نرم و شیک است و باید سالها و سالها دوام داشته باشد.

برخی از افراد ماه های گرم تابستان را فقط با یک ملحفه پشت سر می گذارند ، اما کسانی که از استفاده از پتو در تابستان لذت می برند ، می دانند که یافتن پتو مناسب گرما چقدر دشوار است.با داشتن مجموعه ای شگفت انگیز از سبک ها و مواد موجود ، انتخاب پتویی که حتی در گرمترین دما شما را راحت و در عین حال خنک نگه دارد ، می تواند طاقت فرسا باشد.

به نظر می رسد یک خرید پتو ساده باشد ، اما جزئیات زیادی وجود دارد که باید قبل از تصمیم گیری بدانید.ما اطلاعاتی را در مورد عواملی که باید قبل از خرید پتو در نظر بگیرید و همچنین جزئیات بهترین مواد برای پتو تابستانی را جمع آوری کرده ایم.

پتو تابستانی

بسیاری از ما پتو را با راحتی ، گرما و استراحت همراه می کنیم ، به همین دلیل خوابیدن در زیر ملافه ، احساس یکسانی ندارد و این همان جایی است که پتوهای تابستانی وارد می شوند و این پتوها نه تنها عرق نمی کنند ، بلکه خاصیت تنظیم گرما آنها ، باعث خنک شدن شما می شود.

بهترین آن ها برای شب های گرم از مواد تنفسی ، رطوبت گیر و ساخته شده از بافت سبک هستند.برخی از مواد و پارچه های عالی برای جستجوی آنها شامل پنبه ، بامبو ، ابریشم و کتان است.همه آنها قابلیت تنفس مناسبی را برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد شما فراهم می کنند و علاوه بر این ، آنها اغلب نرم هستند.

پتو پنبه ای

پنبه به دلیل وزن سبک و قابلیت تنفس و قیمت مقرون به صرفه یک ماده ایده آل برای پتوهای تابستانی است.این پتو ، عرق را در طول شب از بین می برد.البته اگر شب ها زیاد عرق می کنید ، ممکن است بخواهید از گزینه هایی که 100٪ پنبه است ، خودداری کنید ، زیرا توانایی ضعیف رطوبت زدایی دارد (یعنی عرق را جذب می کند ، اما خیلی آرام خشک می شود).پتو پنبه ای را مانند اکثر پتوهای نخی ، می توان به راحتی در ماشین شستشو داد.

پتو پنبه ای

پتو کتان

گرچه گرمای تابستان در بعضی مواقع ممکن است آزار دهنده باشد ، اما بیشتر مردم هنوز هم دوست دارند با راحتی یک پتوی نرم و دنج چرت بزنند.با وجود دما ، یک پتو می تواند احساس آرامشی را به شما ارائه دهد که به خواب راحت شما کمک می کند.پتو کتان یک انتخاب خوب برای فصل تابستان است.

کتان می تواند رطوبت را جذب کند که باعث خنک شدن پوست می شود و تنظیم گرما نیز دارد ، به این معنی که پتو کتان در زمستان شما را گرم و در تابستان خنک می کند.پارچه کتانی ، ساخته شده از گیاه کتان ، احساس خشن تری نسبت به بسیاری از مواد پتویی دارد ، اما این نیز پایه تنفس و دوام آن است.

پتو بامبو

پتو بامبو یک پتو با الیاف طبیعی است.این پتو کاملاً نازک است و در عین حال یک لایه گرمائی مفید را فراهم می کند که به خصوص در تابستان مفید است.در عین حال ، نباید نگران گرم خوابیدن با این پتو باشید: بامبو به طور طبیعی با سوراخ های ریز تهویه می شود و در صورت لمس احساس خنکی می کند.این ماده جاذب است ، بنابراین اگر گرم شوید عرق از بدن شما دور می شود.

پتو نازک تابستانی

خلاصه

یک پتو تابستانی باید راحت باشد و بتواند گرمای متوسطی را فراهم کند.در عین حال ، نباید آنقدر گرم باشد که باعث شود در اثر گرم شدن بیش از حد و عرق بیدار شوید.یک پتوی خوب همچنین باید حس خوبی داشته باشد و ظاهری متناسب با سبک اتاق خواب یا اتاق نشیمن شما داشته باشد.بهترین پتو تابستانی نیز رطوبت بدن را از بین می برد تا از گرما و گرفتگی آن جلوگیری شود. تعدادی ویژگی مهم برای انتخاب بهترین پتو برای خواب تابستانی وجود دارد که در اینجا به چند مورد اشاره شد.ما به عنوان تولید کننده پتو مینک ، بررسی کردیم که پتوهای تابستانی ، سبک و قابل تنفس هستند.با این حال ، انتخاب مواد نیز بسیار مهم است که این مورد را هم بررسی کردیم.برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.