تشک نرم بهتر است یا تشک سفت

تشک نرم بهتر است یا تشک سفت

تشکی که هر شب روی آن استراحت می کنید ، نقش مهمی در کیفیت خواب شما دارد ، بنابراین مهم است که نوع مناسب را برای خود انتخاب کنید.هنگامی که تصمیم به خرید تشک جدید می گیرید ، نکات زیادی هست که باید برای خرید یک مورد با کیفیت بالا و متناسب با نیازهای خود ، در نظر بگیرید.یکی از مواردی که زمان خرید با آن روربرو می شوید ، این است که به تشک نرم نیاز دارید یا اینکه تشک سفت تر را ترجیح می دهید.تفاوت تشک نرم و تشک سفت چیست؟در ادامه با تولیدکننده منسوجات همراه باشید تا اطلاعات کامل تری در این زمینه کسب کنید.

انتخاب سطح سفتی ، مرحله مهمی در جستجوی تشک شماست.استحکام تا حدی ذهنی است ، به این معنی که آنچه برای یک فرد احساس راحتی می کند ، ممکن است برای شخص دیگر خیلی نرم یا خیلی سفت باشد.یافتن سطح استحکام مناسب با توجه به نیازهای شما ، نیاز به کمی آزمون و خطا دارد ، اما با این وجود ، موارد مهمی وجود دارد که باید هنگام شروع کار بدانید.

وقتی در پایان یک روز طولانی به رختخواب می روید ، تشکی می خواهید که احساس راحتی و جذابیت ایجاد کند.شما همچنین یک تختخواب می خواهید که ستون فقرات شما را در یک موقعیت بی خطر و خنثی نگه دارد.هنگام استراحت روی یک سطح حمایتی و یکنواخت ، تنشی که در طول روز در بدن جمع می شود ، سرانجام می تواند از بین برود و ماهیچه های شما در حالت آرام تری قرار می گیرد.

هنگام استراحت ، بسیار مهم است که سنگین ترین قسمت های بدن مانند لگن و شانه ها ، خیلی در تخت فرو نروند.اگر این اتفاق بیفتد ، ستون فقرات مجبور به خارج شدن از تراز می شود – در نتیجه درد و سفتی هنگام بیدار شدن از خواب ایجاد می شود.

با در نظر گرفتن وزن بدن ، می توانید آن سطح صحیح را برای خود تعیین کنید.افراد با وزن سبک به سطح نرم تری نیاز دارند ، در حالی که وزن های سنگین تر برای جلوگیری از غرق شدن به تشک محکم تری نیاز دارند.

با این حال ، وزن بدن شما تنها چیزی نیست که باید هنگام تصمیم گیری بین یک تشک محکم و نرم در نظر بگیرید.در طول این مقاله ، نگاهی عمیق به مزایا و معایب هر دو تشک سفت و نرم می اندازیم.

برای خرید کالای خواب و سفر و تشک باکیفیت با صنایع نساجی صدف اصفهان ارتباط برقرار کنید.

تفاوت تشک نرم و تشک سفت

تفاوت تشک نرم و تشک سفت

هنگام خرید تشک جدید ، احتمالاً متوجه شده اید که هر یک از آنها “سطح استحکام” دارند.اما ، این سطح چگونه تعیین می شود؟ بسیاری از مارک ها به مقیاس استحکام استاندارد از 1 تا 10 اعتماد می کنند.1 نرم ترین و 10 محکم ترین.با این وجود ، شما به ندرت تشک هایی را پیدا می کنید که دارای نمره 10 یا 1 باشند ، زیرا این تختخواب ها بسیار محکم و بسیار نرم هستند که به طور معمول ساخته نمی شوند.

در یک تشک مناسب مقیاس سفتی بین 9 تا 7 است.این تشک ها امکان غرق شدن کمی را فراهم می کنند.

یک تشک نرم بین 2 و 3 در مقیاس استحکام نرخ دارد.این تشک ها در هنگام فشار ، سریع و راحتتر فشرده می شوند.بیشتر افراد هنگام استراحت روی تختخواب نرم ، مقداری از فرو رفتن را تجربه می کنند.

انواع مختلف تشک ها از مواد مختلفی استفاده می کنند که این می تواند بر استحکام آن تأثیر بگذارد.

مزایای تشک نرم

  • هنگام خوابیدن در کنار بدن ، باسن و شانه ها بیشترین وزن بدن را تحمل می کنند.استراحت روی تشک محکم تر می تواند باعث ایجاد فشار در نزدیکی این مناطق حساس شود.این تنش می تواند شما را مجبور به بلند کردن و برگشتن برای یافتن راحتی کند ، در نتیجه ساعت های خواب شما از بین می رود.
  • مناسب برای افراد سبک وزن:افراد سبک تر (یعنی این 130 پوند یا کمتر) چه در حالت استراحت به پهلو ، پشت یا شکم ، غرق شدن بسیار کمی را تجربه می کنند.اگر این افراد روی تشک محکم بخوابند ، ممکن است در نزدیکی نقاط فشار ، تنش ایجاد شود.
  • کسانی که مبتلا به آرتروز و درد مفصل هستند ، می توانند با تشک نرمتری که نواحی حساس را پوشش می دهد ، تسکین پیدا کنند.ستون فقرات همچنین باید در وضعیت خنثی نگه داشته شود تا تنش را کاهش دهد.بنابراین ، تنه نباید خیلی پایین فرو رود.اگر مبتلا به آرتروز هستید ، ممکن است روی تشک متوسط ​​راحت تر باشید.

برای اطلاع از قیمت پتو راشل با صنایع نساجی صدف ارتباط برقرار کنید.