انتخاب پتو برای کودک

انتخاب پتو برای کودک

برای تصمیم گیری در مورد اینکه برای کودک خود ، کدام پتو را انتخاب کنید ، باید چندین نکته را در نظر بگیرید.برخی از مواردی که باید به آنها فکر کنید کاملاً واضح است ، در حالی که ممکن است موارد دیگری برای شما پیش نیامده باشد.

اول از همه ، شما باید گرمایی را که پتو برای کودک شما فراهم می کند ، در نظر بگیرید.مطمئناً این دلیل اصلی استفاده از پتو است ، بنابراین احتمالاً شما این موضوع را مورد توجه قرار داده اید.آب و هوای محل زندگی خود را در خاطر داشته باشید.اگر در یک منطقه با آب و هوای گرم زندگی می کنید ، احتمالاً به پتوهای ضخیم زیاد احتیاج ندارید ، از طرف دیگر ، اگر در مناطقی با زمستان ها طولانی و سرد زندگی می کنید ، باید برای خرید پتوهای ضخیم تر هزینه کنید.

بهترین جنس پتو برای بچه

هنگام انتخاب یک پتو برای نوزاد ، شاید مهمترین مسئله ایمنی باشد. اغلب اوقات ، والدین دارای نوزاد تازه متولد شده ، در مورد پتو بچه ها خطرات ایمنی را در نظر نمی گیرند.بیشتر پتوهای کودک تولید شده در بازار مناسب هستند ، زیرا به روزترین مقررات و نگرانی های ایمنی را مورد توجه قرار می دهند ، اما با این وجود باید هنوز هم مراقب کودک خود باشید.

کودک شما احتمالاً وقت زیادی را با پتوهای مورد علاقه خود می گذراند. نوزادان معمولاً به پتوهای مورد علاقه خود بسیار وابسته می شوند ، بنابراین بهتر است حتی در طول روز پتوهایی به آنها پیشنهاد دهید که ایمن باشند.

مواد ایده آل برای پتو کودک

علاوه بر یافتن پتوی بی خطر و گرم ، خرید پتوهای ساخته شده از مواد قابل تنفس را نیز در نظر بگیرید.در حالت ایده آل ، ممکن است مایل باشید پتوهای کودک ساخته شده از مواد ملایم خریداری کنید.به هر حال ، پوست کودک بسیار نرم و حساس است.جدا از این ، مواد باید دارای تنفس باشند.در حالت ایده آل ، ممکن است بخواهید پنبه ارگانیک بخرید.در نظر گرفتن مواد مصنوعی ایده خوبی نیست.

جدا از این ، مطمئن شوید که محصولی را براساس فصل خریداری کرده اید. برای زمستان باید پتوهای کمی سنگین تر خریداری کنید و برای تابستان پتوهای سبک تر انتخاب بهتری است.با این حال ، ممکن است شما مایل به خرید لحاف یا چیز سنگین نباشید.دلیل آن این است که آنها می توانند باعث سندرم مرگ ناگهانی نوزاد شوند.

راهنمای خرید پتو نوزاد

پتو با اندازه مناسب خریداری کنید

بچه ها خیلی سریع بزرگ می شوند ، بنابراین مهم است که پتو راشل با اندازه مناسب انتخاب کنید تا اطمینان حاصل شود که کودک شما بتواند مدت زمانی طولانی از آن استفاده کند.با این حال ، نباید خیلی بزرگ باشد.

با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی ، سن کودک شما و اینکه پتو برای چه مکانی استفاده می شود ، می توانید از بین اندازه و وزن مختلف پتو کودک ، یکی را انتخاب کنید.

دوام پتو از جمله موارد دیگر است که شما باید هنگام خرید پتو کودک در نظر بگیرید.بنابراین شما باید پتویی خریداری کنید که از طریق شستشو زیاد و هرگونه بدرفتاری که ممکن است کودک شما انجام دهد ، دوام بیاورد.

خصوصیات اصلی پتوهای کودک

مشخصه پتوهای کودک این است که باید نرم باشند و همچنین کودک را گرم نگه دارد.پتوهای کودک باید تجربه ای نزدیک به مادر را برای کودک فراهم کنند تا کودک احساس راحتی کند و خوب بخوابد.پتوهای کودک نباید هیچگونه خطای دوخت داشته باشند ، زیرا هرگونه اشتباه در دوخت ممکن است منجر به وجود ذرات فرعی کوچکی شود که کودک می تواند زمانی بخورد و مشکلات بیشتری را برای کودک ایجاد کند.

بنابراین پتوهای کودک باید با احتیاط بالا بافته شوند.همچنین ویژگی اصلی پتو این است که کودک بتواند بدون ایجاد هیچ گونه مشکل سلامتی زیر آن بخوابد.پوست کودک بسیار نرم است و بنابراین پتوی کودک نیز باید بسیار نرم باشد تا هیچ نشانه سختی روی کودک ایجاد نکند.

نرمی پتوی کودک در اصل مشخصات موادی است که توسط آن بافته می شود.پتوهای کودک نیز باید بسیار صاف باشند تا بافت ناهموار پتو مزاحم آنها نشود.

طراحی روی پتو مینک نیز بسیار مهم است ، اگرچه کودک نمی فهمد که طراحی اصلاً چیست.رنگ های استفاده شده در پتو کودک از اهمیت زیادی برخوردار است.رنگ استفاده شده نباید تیره باشد ، زیرا این امر ممکن است باعث ایجاد مشکلات بینایی شود.پتویی که به کودک داده می شود باید رنگ روشن داشته باشد تا کودک در دیدن پتو مشکلی نداشته باشد. این خصوصیات اصلی پتوهای کودک است.