نکاتی درباره خرید پتو

نکاتی درباره خرید پتو

اگر به دنبال چیزی برای گرم نگه داشتن خود هستید ، باید بدانید که پتو یکی از گزینه ها برای ایجاد گرما در هنگام خواب است.پتو یک پوشش تک لایه است که شما را در هنگام خواب گرم نگه می دارد.با وجود نمونه های متنوع موجود در بازار ، انتخاب یک پتو برای شما کار سختی خواهد بود.راهنمای خرید پتو در زیر به شما کمک می کند تا مناسب ترین گزینه را طبق نیاز خود انتخاب کنید.

زمان خرید ، به یاد داشته باشید که همه پتوها یکسان ایجاد نشده اند و انواع مختلفی از پتوها برای انتخاب وجود دارد.متداول ترین نوع ماده ای که برای ساخت پتو استفاده می شود ، پشم است ، دلیل آن این است که باعث گرمتر و ضخیم تر شدن آن می شود.پتوها با استفاده از مواد مختلف مانند پنبه ، پشم گوسفند ، پلی استر و حتی مواد لوکس مانند ابریشم ساخته می شوند.

راهنمای خرید پتو

پتوهای ابریشمی به دلیل طبیعی بودن از پتوهای مصنوعی برتر هستند.پتوهای ابریشمی گرمتر و دنج تر هستند و آنها برای آب و هوای سردتر ایده آل هستند.

ممکن است به این فکر کنید که این پوشش تک لایه چگونه باعث می شود کسی گرما را احساس کند!پتو مسافرتی به دلیل خاصیت عایق بندی الیافی که گرمای بدن شما را به دام می اندازد ، باعث گرم شدن شما می شود.

اندازه

اگر برای تختخواب خود پتوی جدیدی خریداری می کنید ، به یک اندازه بزرگ نیاز دارید تا بتوانید تشک خود را با چند اینچ اضافی بپوشانید.به خاطر داشته باشید ، اندازه های پتو از سازنده به سازنده دیگر متفاوت است.

رنگ و چاپ

زیبایی اتاق خواب شما می تواند با پتو بیشتر شود.بنابراین ، رنگ و چاپ پتو نقش زیادی دارد.هنگام خرید پتو ، چیدمان اتاق خواب و تختخواب خود را در ذهن داشته باشید.

دوام و ماندگاری

مواد و بافت پتو مینک بیمارستانی تأثیر بسزایی در دوام آن دارد.پتوهای ساخته شده از پشم برای مدت طولانی تری دوام می آورند ، اما هزینه بر هستند و همچنین تمیز کردن آنها نیاز به تلاش زیادی دارد.همچنین نحوه استفاده از پتو تأثیر مستقیمی در طول عمر دارد.هرچه پتوی سربازی را بیشتر بشویید ، سریعتر خراب می شود.البته این بدان معنا نیست که حتی اگر آن به تمیزکاری نیاز دارد آن را نشویید.

نکاتی برای خرید پتو کودک

نکاتی برای خرید پتو کودک

کودکان معمولا بیشتر اوقات روز و شب خود را در خواب می گذرانند و همانطور که می دانید خوابیدن یکی از مهمترین موارد برای رشد و تکامل مناسب کودک شماست.بنابراین ، باید به تختخواب کودک و به خصوص پتوها توجه کنید.پتوهای کودک با کیفیت ، بهترین محیط را برای خواب خوب کودک شما فراهم می کنند.خوشبختانه بازار مملو از انواع پتوهای کودک است.پتوهای کودک در اصل در سبک ها ، اندازه ها و انواع مختلفی وجود دارند.این ممکن است انتخاب را برای شما دشوار کند.

آسایش

شما باید پتویی را برای کودک بخرید که حداکثر راحتی را برای او فراهم می کند.هر پتویی را برای کودک خود خریداری می کنید ، مطمئن شوید که راحتی بیشترین اولویت باشد.اطمینان حاصل کنید که پتوهایی که خریداری می کنید برای پوست لطیف و حساس کودک نه خیلی خشن و نه خیلی نرم هستند.وقتی پتویی را خریداری می کنید که راحت نیست ، کودک خواب آرام نخواهد داشت.

اندازه

خوب است برای گرم نگه داشتن کودک ، پتوهای کودک را که به اندازه کافی بزرگ هستند خریداری کنید.شما می توانید روی یک پتوی کودک با اندازه استاندارد سرمایه گذاری کنید تا هنگام بزرگ شدن نیز برای آنها مناسب باشد.

مواد

هر زمان که برای خرید پتو بیرون می روید مطمئن شوید که مواد مورد استفاده را با دقت در نظر گرفته اید.اطمینان حاصل کنید که مواد استفاده شده در ساخت پتو کودک قابل تنفس است تا کودک شما راحت بخوابد.

برای بررسی قابلیت تنفس پتوی جدید کودک ، کافی است آن را در کنار پنکه نگه دارید.پتویی را انتخاب کنید که بتوانید نسیمی را که از پتو عبور می کند احساس کنید.